Körutbildning

Personbil

Körutbildning

Dags för din körutbildning på vår trafikskola. Nu har du möjlighet att lära dig tillämpa dina kunskaper i praktiken. Kom ihåg att kunskaperna går hand i hand med praktiska övningar. För att bli en säker bilförare måste du också kunna din teori.

Inskrivning och bokning

För att kunna boka in lektioner skall du vara inskriven på vår trafikskola och ha ett giltigt körkortstillstånd. Vid inskrivningen väljer du vilken typ av utbildning du vill ha: körkort för manuellt växlad bil eller automat bil. Lektionerna skall vara betalda i förväg antingen i vår reception eller via vår e-handel eller via elevcentralen.

Boka dina lektioner direkt via appen ”Elevcentralen” eller genom att ringa till oss. Förbetalning på ALLT! När du köpt dina lektioner så kan du boka dem. Bokning via en dator loggar du in på sidan: ec.stroptima.se.

Du får en SMS påminnelse dagen före din bokade tid.

Avbokning

Vid avbokning gäller följande: du skall boka av din lektion senast 24 timmar innan start.   Avboka via Elevcentralen, skicka ett sms till 072-530 88 47 eller mejla till info@apladalenstrafikskola.se

En lektion hos oss är 40 minuter. Du kan välja att boka en enkel lektion eller en dubbellektion, 80 minuter.

Vi kör Volkswagen Golf

Vår E-handel

snabbt och enkelt

Manuell eller automat?

Handla när du har tid och boka sedan dina lektioner via Elevcentralen. ec.stroptima.se eller ladda ner appen "elevcentralen"

Betala med Kort eller Swish.

Vi hjälper dig

personbil, släp & moped

Apladalens Trafikskola AB har funnits i Värnamo över 60 år och är därmed den äldsta trafikskolan i stan. Vi sätter glädje, kvalité och professionalitet i centrum just för att du som kund ska bli nöjd. Vi använder oss alltid av senaste utbildningsmaterialet för att kunna ge dig det bästa på marknaden.

Receptionen: Måndag 10.00-17.00, Tisdag 13.15-18.00, Onsdag & Torsdag 10.00-17.00, Fredag Stängt

Körlektioner: Mån 8,45-18.35, Tis 8,00-17,50, Ons 7.00-18.35, Tors 7.00-18.35, Fredag 8.00-14.40

OBS: Vid Introduktionsutbildning på torsdagar, inga sena körlektioner.

Hitta till oss

Apladalens Trafikskola AB