Körkortsteori

Din teori i appen Körkortsboken

Chansa inte – välj den trygga vägen till ditt körkort

Körkortsboken är den officiella appen från STR (Sveriges Trafikutbildares Riksförbund) där du kan plugga din körkortsteori. Innehållet i materialet är kvalitetssäkrat och granskat av trafiklärare.

Plugga på dina villkor!

Plugga när du vill, vart du vill och som du vill! Du kan välja helt själv hur du vill plugga – genom att läsa, öva eller svara på frågor.

Varierat innehåll!

Vi har 100-tals interaktiva övningar och filmer och varvar fakta och teori med bilder, filmer och illustrationer för att du enkelt ska se och förstå körkortsteorin.

Följ din framfart och ha koll!

Inne i Körkortsboken kan du smidigt följa dina kliv i resan mot körkortet under fliken “Framsteg”. Och för varje teoriavsnitt i Körkortsboken kan du svara på frågor kopplade till just det avsnittet. Du får direkt respons på dina svar och får en översikt över besvarade frågor samt om du har svarat rätt eller fel.

Klara-provet-Garanti: Eftersom vi är så säker på att vår app gör så att du klarar Trafikverkets teoriprov så ger vi dig en Klara-Provet-Garanti. Klarar du inte teoriprovet så förlänger vi din period kostnadsfritt i 2 månader.

Körkortsboken  från STR (Sveriges Trafikutbildares Riksförbund)

Hur kommer jag i gång?

Så här gör du!

För att komma i gång med Körkortsboken behöver du bara göra två saker: skapa ett konto och köpa själva teorimaterialet. Följ de två stegen så är du strax i gång med din teori. Lycka till!

STEG 1

Skapa ett konto

Surfa in på www.korkortsboken.se, skapa ditt konto och testkör teorin för den behörighet du ska plugga. Du kan prova på helt gratis i 48 timmar för att du verkligen ska hinna testa allt.

STEG 2

Köp ditt teorimaterial

Nöjd med Körkortsboken? Dags att köpa ditt teorimaterial! Följ länken nedan för att gå till vår e-handel där du enkelt köper din värdekod till material för den behörighet som du vill ta körkort för.

Psst. Du kan även ladda ner appen på App Store eller Google Play och skapa ditt konto den vägen.

Vår E-handel

snabbt och enkelt

Manuell eller automat?

Handla när du har tid och boka sedan dina lektioner via Elevcentralen. ec.stroptima.se eller ladda ner appen "elevcentralen"

Betala med Kort eller Swish.

Vi hjälper dig

personbil, släp & moped

Apladalens Trafikskola AB har funnits i Värnamo över 60 år och är därmed den äldsta trafikskolan i stan. Vi sätter glädje, kvalité och professionalitet i centrum just för att du som kund ska bli nöjd. Vi använder oss alltid av senaste utbildningsmaterialet för att kunna ge dig det bästa på marknaden.

Receptionen: Måndag 10.00-17.00, Tisdag 13.15-18.00, Onsdag & Torsdag 10.00-17.00, Fredag Stängt

Körlektioner: Mån 8,45-18.35, Tis 8,00-17,50, Ons 7.00-18.35, Tors 7.00-18.35, Fredag 8.00-14.40

OBS: Vid Introduktionsutbildning på torsdagar, inga sena körlektioner.

Hitta till oss

Apladalens Trafikskola AB